Handelsbetingelser webshop | Bohemian By Bernadette

Handelsbetingelser webshop

Handelsbetingelser for webshoppen

Betaling:
Bohemian By Bernadette modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Bohemian By Bernadette bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering:
Hos Bohemian By Bernadette bestræber vi os for levering inden for 3-4 hverdage, såfremt de bestilte varer er på lager. Lagerstatus på produkterne kan ses på webshoppen. 

Levering med GLS til privatadresse og til GLS Pakkeshop

Der kan forekomme småfejl og uregelmæssigheder på varerne idet de er håndlavet.

Er varen beskadiget ved modtagelse, skal du som køber hurtigst muligt og inden 3 hverdage gøre mig opmærksom på dette. Du skal endvidere tage brugbare fotos af vare og emballage, både udefra med forsendelsesetiket på og indefra, hvor varen ligger. Fotos skal sendes til dorthe@bybernadette.dk

GLS skal have fotos af beskadigede pakker. Findes der ikke fotos, kan GLS forlange, at modtager skal stille den beskadigede pakke klar til afhentning på leveringsadressen i original emballage. Er dette ikke muligt, mister modtager retten til erstatning.

Reklamationsret:
Hos Boheminan By Bernadette er alle varer omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået 24 måneder efter købet. 
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet, manglende vedligeholdelse eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi opfordrer til, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 14 dage efter fejlen blev opdaget. Dette kan ske til Bohemian By Bernadette: dorthe@bybernadette.dk

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. 
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage.
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Pakker sendt pr. efterkrav eller lignende, vil modtagelse blive nægtet.

Returadressen er:
Bohemian By Bernadette
Langgade 29 B, 4800 Nykøbing F

Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret:
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på dorthe@bybernadette.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.

Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Scroll til toppen